Abatacept for Rheumatoid Arthritis Refractory to Tumor Necrosis Factor α Inhibition — NEJM

N Engl J Med ; Full Text of Background This double-blind, prospective, randomized study involved patients from 19 countries, who were infected with human immunodeficiency virus type 1 and who had not previously received abacavir. All patients who started abacavir were observed for 6 weeks. To immunologically confirm, and enhance the specificity of, the clinical diagnosis of hypersensitivity reaction to abacavir, we performed epicutaneous patch testing with the use of abacavir.

John Pagano Behandlung von Psoriasis Text of Methods Hypersensitivity reaction was clinically diagnosed in 93 patients, with a significantly lower incidence in the prospective-screening group 3. Full Text of Results Our results show that a pharmacogenetic test can be used to prevent a specific toxic effect of a drug. Full Text of Discussion Pharmacogenetic testing is not widely used in routine clinical practice to optimize drug choice or clinical management.

Abacavir is a nucleoside reverse-transcriptase inhibitor with activity against the human immunodeficiency virus HIVavailable for once-daily use in combination with other antiretroviral agents, that has shown efficacy, few drug interactions, and a favorable long-term toxicity profile. Immediate and permanent discontinuation of abacavir is mandated, resulting in a rapid reversal of symptoms.

Subsequent rechallenge with abacavir is contraindicated, since it can result in a more severe, rapid, and potentially life-threatening reaction. Symptoms of the hypersensitivity reaction to abacavir are nonspecific and can be difficult to distinguish from concomitant infection, reaction to other drugs, or inflammatory disease. This is a problem for phenotyping and can lead to false positive clinical diagnoses: Moreover, clinical overdiagnosis has led to a substantial overestimation of the prevalence of hypersensitivity reaction over the true prevalence of immunologically mediated hypersensitivity reaction.

The use of epicutaneous patch testing addresses the problem of false positive clinical diagnosis by identifying patients who have had an immunologically mediated hypersensitivity reaction to abacavir, without the risks associated with systemic rechallenge. For this reason, epicutaneous patch testing cannot be used as a predictive screening tool in patients who have not previously ingested abacavir. The industry authors and three academic authors designed the study and the analyses, with input from the other investigators.

The data were held by the sponsor and shared in full with the academic authors, and the analyses were performed by an industry author and three academic authors. The manuscript was john Pagano Behandlung von Psoriasis by two academic authors and four industry authors. All the authors evaluated the study results, reviewed and edited the manuscript, and vouch for the completeness and accuracy of the data presented.

Patients could not have john Pagano Behandlung von Psoriasis received abacavir, but they could have received other antiretroviral drugs. All abacavir treatment was given in accordance with the recommendations on the product label. The study was performed in accordance with the International Conference on Harmonisation and Good Clinical Practice Standards, including approval by the local ethics committee at each participating institution and with written informed consent from all patients.

The study design consisted of a day to day evaluation period to determine eligibility and perform randomization. Abacavir was initiated in eligible patients on day 1 of the study, followed by an observation period of 6 weeks Figure 1 Figure 1 Enrollment, Randomization, and Follow-up in the Study. All patients who received abacavir were observed for at least 6 weeks after the therapy was started. All patients with suspected hypersensitivity reaction to abacavir were scheduled Die Standardbehandlung Psoriasis epicutaneous patch testing.

Eligible patients were randomly assigned, in a one-to-one ratio, to read more one of two study approaches: Randomization was based on a computer-generated, centralized schedule, with a block size of four and stratification according to self-reported race white vs. Investigators, patients, and the study-management team were unaware of the group assignments.

Assessments were performed at the time of study entry, on day 1 baselineand at weeks 1, 2, and 6. Investigators were trained in relevant study procedures during teaching sessions and with the use of illustrated guides and an informational video. Hypersensitivity reactions to abacavir were diagnosed by the principal investigator at the site, without the use of predefined clinical criteria. Patients receiving this diagnosis stopped taking abacavir immediately and permanently, and they returned to the site as soon as possible for an assessment of the hypersensitivity reaction.

All patients with a clinical diagnosis of hypersensitivity to abacavir john Pagano Behandlung von Psoriasis epicutaneous patch testing 6 to 10 weeks after the onset of the reaction, according to a modification of the method of Phillips et al.

The results of patch testing were scored by an expert, independent, clinical-evaluation committee on the basis of digital photographs taken on site with cameras provided for use in the study, as well as other patch-test information. Both the committee and the investigators performing the epicutaneous patch testing were unaware of the order of application of Google was bedeutet, Psoriasis helfen Sausage test-contact samples within the patches.

The primary end points were the rate of clinically diagnosed hypersensitivity reaction to abacavir during the 6-week observation period and the rate of immunologically confirmed hypersensitivity reaction defined as a clinically diagnosed reaction that was confirmed by a positive result on epicutaneous patch testing 6 to 10 weeks after clinical diagnosis.

The statistical design and power calculations for the study have been published previously. Hierarchical testing was used to adjust for the multiplicity of primary end points. Rates of clinically diagnosed hypersensitivity reaction were analyzed only if there was a significant difference in the rates of immunologically confirmed hypersensitivity reaction between the two study groups.

The primary analysis of the rates of clinically diagnosed hypersensitivity reaction involved the patients who could be john Pagano Behandlung von Psoriasis among all patients who received at least one dose of abacavir, defined as those who either completed the week-6 visit after taking abacavir for at least 41 days without evidence of hypersensitivity reaction or who stopped taking abacavir, owing to a clinical diagnosis of a hypersensitivity reaction, shown Psoriasis tauchte auf you or during the week-6 visit.

The primary analysis of rates of immunologically confirmed hypersensitivity reaction involved the same group of patients except six who did not undergo epicutaneous patch testing because of refusal, failure to appear for testing, or loss to follow-up.

The safety population for analyses of adverse events and laboratory data included all patients who received at least one dose of abacavir. The rates john Pagano Behandlung von Psoriasis clinically diagnosed hypersensitivity reaction were compared between the two groups by means of logistic-regression analysis, with the P value calculated with the use of the likelihood-ratio test. Because of the numbers of immunologically confirmed hypersensitivity reactions reported, exact-logistic-regression analysis was performed for that end point, and the median unbiased estimate of the odds ratio was calculated john Pagano Behandlung von Psoriasis the use of the mid—P value from the score test.

A total of patients were enrolled and randomly assigned to a study group Figure 1. Of the patients in the prospective-screening group, 55 5. The populations that could be evaluated for clinically diagnosed hypersensitivity reaction consisted of patients in the prospective-screening group and patients in the control group.

The populations that could be evaluated for immunologically confirmed hypersensitivity reaction consisted of patients in the prospective-screening group and patients in the control group. Baseline characteristics were similar between the two study groups Table 1 Table 1 Baseline Characteristics of the Study Population That Could Be Evaluated for Clinically Diagnosed Hypersensitivity.

Self-reported race was white in of the patients who could be evaluated The learn more here of patients in the other racial or ethnic categories were too small to perform subanalyses.

A total of of the patients 5. The incidences of immunologically confirmed and clinically diagnosed hypersensitivity reaction to abacavir were significantly lower in the prospective-screening group than in the control group immunologically confirmed: No case of clinically diagnosed hypersensitivity reaction in the prospective-screening group was immunologically confirmed.

Results were similar for the subgroup of white patients Table 2 Table 2 Incidence of Hypersensitivity Reaction to Abacavir. Sensitivity analyses involving the intention-to-treat, abacavir-exposed population also had similar results. As shown in Table 3 Table 3 Results of Multivariate Analysis for Covariates Potentially Associated with Hypersensitivity to Abacavir.

Only concurrent use of an HIV protease inhibitor and introduction of a new nonnucleoside reverse-transcriptase inhibitor were significant predictors of clinically diagnosed hypersensitivity reaction that was not immunologically confirmed. However, these variables were not significantly associated with immunologically confirmed hypersensitivity reaction. For clinically diagnosed hypersensitivity reaction, the presence of the allele had a positive predictive value of john Pagano Behandlung von Psoriasis In all, 61 of the 66 patients in the control group who had clinically diagnosed hypersensitivity reaction also had epicutaneous patch-testing results that could be evaluated.

A total of of patients exposed to abacavir Grade 1 adverse events only were reported in of the patients A total of of patients 6. Almost all the serious abacavir-related events in 93 of 97 patients [ The reported symptoms of hypersensitivity reaction to abacavir in our study included fever, rash, gastrointestinal disturbances, and constitutional symptoms e.

The median time to the onset of symptoms was 10 days interquartile range, 3 to 14 in the prospective-screening group and 9 days interquartile range, 5 to 12 in the control group. For the immunologically confirmed hypersensitivity reaction in the control group, the median time to the onset of symptoms was 8 days interquartile range, 5 to All symptoms of hypersensitivity reaction improved quickly after the withdrawal of abacavir, with no sequelae.

John Pagano Behandlung von Psoriasis addition, all five patients with clinically diagnosed hypersensitivity reactions occurring after day 21 had negative results on epicutaneous patch testing.

This strengthens our findings, by ensuring that equivalent clinical vigilance and diagnostic criteria were used in the assessment of the patients who received abacavir in both groups. This result indicates that symptoms such as rash associated with efavirenz, 22 hypersensitivity reaction fever, rash, or hepatitis associated with nevirapine, 23 or gastrointestinal symptoms associated with an HIV protease inhibitor contributed to diagnoses of hypersensitivity reaction to abacavir that were not immunologically confirmed.

Although a positive result of epicutaneous patch testing in our study indicates a true, immunologically mediated hypersensitivity reaction to abacavir, a negative result can neither rule out this diagnosis nor be john Pagano Behandlung von Psoriasis to justify john Pagano Behandlung von Psoriasis with abacavir.

John Pagano Behandlung von Psoriasis these estimates and the 5. Mallal, Carosi, and Molina report receiving consulting fees, lecture fees, and grant support from GlaxoSmithKline; Dr. Phillips and Hay, receiving consulting fees, lecture fees, and other payments click to see more GlaxoSmithKline; Drs.

Workman and Nolan, receiving consulting fees from GlaxoSmithKline; Dr. Kozyrev, receiving other payments from GlaxoSmithKline; Dr. Hay, receiving grant support from GlaxoSmithKline; Ms. Fitch, Thorborn, and Benbow, being employees of GlaxoSmithKline; Ms. Benbow, owning stock in GlaxoSmithKline; and Dr.

Ryan, receiving john Pagano Behandlung von Psoriasis fees from GlaxoSmithKline. No other potential conflict of interest relevant to this article was reported.

Loeschel for their contributions to the design and conduct of the PREDICT-1 study; S. Walker of Quality Control and Research, Department of Pharmacy, Sunnybrook Health Sciences Centre, for their help in distributing the patch-testing kits; N.

From Royal Perth Hospital and Murdoch University — both in Perth, Australia S. Address reprint requests to Dr. Mallal at the Institute for Immunology and Infectious Diseases, Murdoch University, South St. Members of the Prospective Randomized Evaluation of DNA Screening in a Clinical Trial PREDICT-1 study team are listed in the Appendix. Members john Pagano Behandlung von Psoriasis the PREDICT-1 study team were as follows: Jacomet, V Jeantils, M. Sarmento e Castro, H.

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Nature Reviews Cardiology 12 Cornejo Castro, Daniel F. Jorgensen, Ana Alfirevic, Munir Pirmohamed. Linda Aurpibul, Thanyawee Puthanakit. The Pediatric Infectious Disease Journal 34 R Cascella, C Strafella, M Ragazzo, S Zampatti, P Borgiani, S Gambardella, A Pirazzoli, G Novelli, E Giardina. Danton S Char, Mildred Cho, David Magnus. The Lancet Respiratory Medicine john Pagano Behandlung von Psoriasis Ann Chen Wu, Charlene Gay, Melisa D Rett, Natasha Stout, Scott T Weiss, Anne L Fuhlbrigge.

Andrew Sullivan, Andrew Gibson, Brian Kevin Park, Dean J Naisbitt. Jane I Grove, Guruprasad P Aithal. Stefano Gambardella, Veronica Albano, Rosa Campopiano, Rosangela Ferese, Simona Scala, Marianna Storto, Stefania John Pagano Behandlung von Psoriasis, Edoardo Romoli. La Rivista Italiana della Medicina di Laboratorio - Italian Journal of Laboratory Medicine 11 Current Opinion in HIV and AIDS Wylie Burke, Diane M.

Challenges for Genomic Translation. F Ehmann, L Caneva, K Prasad, M Paulmichl, M Maliepaard, A Llerena, M Ingelman-Sundberg, M Papaluca-Amati. European Medicines Agency perspective. Andrew Lucas, Michaela Lucas, Anette Strhyn, Niamh M.

Keane, Elizabeth McKinnon, Rebecca Pavlos, Ellen M. Ritika Kapoor, Rosario Martinez-Vega, Di Dong, Sharlene Yanying Tan, Yee-Sin Leo, Cheng-Chuan Lee, Cynthia Sung, Oon-Tek Ng, Sophia Archuleta, Yik-Ying Teo. Alice Tseng, Jason Seet, Elizabeth J. A Bamford, A Turkova, H Lyall, C Foster, N Klein, D Bastiaans, D John Pagano Behandlung von Psoriasis, S Bernadi, K Butler, E Chiappini, P Clayden, M Della Negra, V Giacomet, C Giaquinto, D Gibb, L Galli, M Hainaut, M Koros, L Marques, E Nastouli, T Niehues, A Noguera-Julian, P Rojo, C Rudin, HJ Scherpbier, G Tudor-Williams, SB Welch.

A practical guide to management, Apichaya Puangpetch, Napatrupron John Pagano Behandlung von Psoriasis, Montri Chamnanphol, Thawinee Jantararoungtong, Siwalee Santon, Santirhat Prommas, Yaowaluck Hongkaew, Chonlaphat Sukasem. Frontiers in Genetics 5. John Pagano Behandlung von Psoriasis Pavlos, Simon Mallal, David Ostrov, Soren Buus, Imir Metushi, Bjoern Peters, Elizabeth Phillips.

Annual Review of Medicine Open Forum Infectious Diseases 2ofuofu International Learn more here of Drug Policy 26 Vasilios Fragoulakis, Christina Mitropoulou, Marc S.

Economic Evaluation in the Genomic Era. Economic Evaluation in Genomic Medicine, Thrombosis and Haemostasis Ro-Lan Dao, Shih-Chi Su, Wen-Hung Chung. Asia Pacific Allergy 5 Lieketseng J Masenyetse, Samuel Manda, Henry G Mwambi. AIDS Research and Therapy 126. Rik Schrijvers, Liesbeth Gilissen, Anca Mirela Chiriac, Pascal Demoly. Clinical and Translational Allergy 5: Lin Mei, Evelena P.

Does Metabolomics Have Any Role?. BioMed Research International Alessio Squassina, Mirko Manchia, John Pagano Behandlung von Psoriasis Mitropoulou, George P. An Introduction to Pharmacogenomics and Personalized Medicine. Braun, Roger Kouyos, Corinna Oberle, Christina Grube, Beda Joos, Jacques Fellay, Paul J. McLaren, Herbert Kuster, Huldrych F.

Journal of Antimicrobial Chemotherapy 69 Ludvig M Sollid, Wouter Pos, Kai W Wucherpfennig. Current Opinion in Immunology 31 Naho Tsuchiya, Panita Pathipvanich, Nuanjun Wichukchinda, Archawin Rojanawiwat, Wattana Auwanit, Koya Ariyoshi, Pathom Sawanpanyalert. Naji C Salloum, Michael J McCarthy, Susan G Leckband, John R Kelsoe. Alejandro Madrigal, Steven G. Human Immunology 75 Xiao-Qing XING, Ya-Nan CHU, Zheng XIANG, Qin-Xin SONG, Guo-Hua ZHOU.

Chinese Journal of Analytical Chemistry 42 Ar Kar Aung, David John Pagano Behandlung von Psoriasis Haas, Todd Hulgan, Elizabeth J Phillips. Edward D Esplin, Ling Oei, Michael P Snyder. Clinical Infectious Diseases P Pellegrino, F S Falvella, V Perrone, C Carnovale, T Brusadelli, M Pozzi, S Antoniazzi, S Cheli, C Perrotta, E Clementi, S Radice.

Journal of Clinical Pharmacy and Therapeutics Nature Genetics 46 Infectious Disease Clinics of North America 28 Sophie Herbert, Emily Chung, Laura Waters. Current Treatment Options in Infectious Diseases 6 Journal click to see more Internal Medicine Predicting Efficacy and Adverse Drug Reactions.

Annual Review of Genomics and Human Genetics Nisha Esakimuthu Pillai, Yukinori Okada, Woei-Yuh Saw, Rick Twee-Hee Ong, Xu Wang, Erwin Tantoso, Wenting Xu, Trevor A. Peterson, Thomas Bielawny, Mohammad Ali, Koon-Yong John Pagano Behandlung von Psoriasis, Wan-Ting Poh, Linda Wei-Lin Tan, Seok-Hwee Koo, Wei-Yen Lim, Richie Soong, Markus Wenk, Soumya Raychaudhuri, Peter Little, Francis A. Lee, Kee-Seng Chia, Ma Luo, Paul I. De Bakker, Yik-Ying Teo. Human Molecular Genetics Predicting Toxic Effects of Metabolites.

Drug Metabolism Prediction, Immunology and Allergy Clinics of North America 34xiii-xiv. Immunology and Allergy Clinics of North America 34 Brigitte Milpied-Homsi, Ellen M. Cox, Bent Ejlertsen, Dianne M.

Finkelstein, Erica Rappold, Joan Curran, Lon R. Journal of Clinical Oncology A Brief History of HLA. Textbook of Organ Transplantation, GandhiMonica GandhiRajesh T. New England Journal of Medicine The Brazilian Journal of Infectious Diseases 18 Paul Christiaan Bank, Joachim Jesse Swen, Henk-Jan Guchelaar. Expert Review of Molecular Diagnostics 14 Tracy Masebe, Pascal Bessong, Roland Ndip, Debra Meyer.

International Journal of Molecular Sciences 15 European Journal of Epidemiology 29 Dodiuk-Gad, Wen-Hung Chung, Chih-Hsun Yang, Chun-Wei Lu, Rosaline Chung-Yee Hui, Neil H. Focus on Severe Cutaneous Adverse Reactions.

Drug Safety 37 Maitland-van der Zee, T. Stephen Weller, Shuguang Chen, Julie Borland, Paul Savina, Brian Wynne, Stephen Piscitelli. JAIDS Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes1. Journal of the American Medical Informatics Association 21 Internal Medicine Journal Sarah Cargnin, Claudio Jommi, Pier Luigi Canonico, Armando A Genazzani, Salvatore Terrazzino.

Science Translational Medicine 6cmcm3. Jacqueline Adam, Natascha Wuillemin, Stephan Watkins, Heidi Jamin, Klara K. Eriksson, Peter Villiger, Stefano Fontana, Werner J. Pichler, Daniel Yerly, Derya Unutmaz.

Mechanisms of Adverse Drug Reactions. Ursula Amstutz, Neil H. Rieder, Soomi Hwang, Vincent Fung, Hidefumi Nakamura, Mary B. Connolly, Shinya Ito, Bruce C. Tomoko Kurita, Tomomi Kitaichi, Takako Nagao, Toshiyuki Miura, Yoshifumi Kitazono. Kevin Wing, Ian Douglas, Krishnan Bhaskaran, Olaf H. John Pagano Behandlung von Psoriasis, Munir Pirmohamed, Liam Smeeth, Tjeerd P. Drug Discovery Today 19 Dermatologic Clinics 32 Journal of Investigative Dermatology Zeinab Awada, Nathalie Khoueiry Zgheib.

Sorich, Andrew Rowland, Michael D. Therapeutic Advances in Drug Safety 5: Eric Karlin, Elizabeth Phillips. Current Allergy and Asthma Reports American Journal of Medical Genetics Part C: Seminars in Medical Genetics R M Turner, M Pirmohamed. Expectations and Practical Benefits. Karnes, Sara Van Driest, Erica A. Systems Biology and Medicine 6: Hesselink, Rachida Bouamar, Laure Elens, Ron H. Clinical Pharmacokinetics 53 john Pagano Behandlung von Psoriasis, Drug Metabolism Reviews 46 Cinzia Dello Russo, Lucia Lisi, Massimiliano Fabbiani, Dimitri Gagliardi, Iuri Fanti, Simona Di Giambenedetto, Roberto Cauda, Pierluigi Navarra.

Trina Huynh, Andrea Backes, Kelly Lee, Joseph Ma, Grace Kuo. Handbook of Personalized Medicine, B Wilffert, J Swen, H Mulder, R van Schaik, M Nijenhuis, L Grandia, A Maitland-van der Zee, G Rongen, T Schalekamp, J van der Weide, A de Boer, H John Pagano Behandlung von Psoriasis, D Touw, V Deneer.

Implementation of Pharmacogenetics in Evidence-Based Medicine. Huixiao Hong, Roger Perkins, Leming Shi, Hong John Pagano Behandlung von Psoriasis, Donna Mendrick, Weida Tong. Molecular Biomarkers for Personalized Medicine. Genomic Personalization Comes of Age. Science Translational Medicine 6psps1. Clinical Trials in Pharmacogenomics and Stratified Medicine.

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HLA and the Pharmacogenomics of Drug Hypersensitivity. Pharmacogenomics and Stratified Medicine. Biomarkers in drug safety evaluation. Biomarkers in Toxicology, Koustubh Ranade, Brandon W. Higgs, Ruth March, Lorin Roskos, Bahija Jallal, Yihong Yao. Application of Translational Science to Clinical Development. Genomic Biomarkers for Pharmaceutical Development, Toxicology Research 3 Open Journal of Genetics 04 Rebecca Pavlos, Simon Mallal, David Ostrov, Yuri Pompeu, Elizabeth Phillips.

Understanding the Role of Virus and HLA in Severe Cutaneous Drug Allergy. In Practice 2 Grilo, Catarina Charneira, Sofia A. Matilde Marques, Alexandra M. Toxicology Letters Simon A Smith, Tim French, Simon J Hollingsworth. The Journal of Pathology S Hyder Hussaini, Elizabeth Anne Farrington.

Expert Opinion on Drug Safety 13 Chi-Yuan Cheng, Shih-Chi Su, Chi-Hua Chen, Wei-Li Chen, Shin-Tarng Deng, Wen-Hung Chung. Journal of Immunology Research American Journal of Therapeutics Medications, Adherence and Interactions with Food.

Nutrition and HIV, Ana Alfirevic, Munir Pirmohamed, Branka Marinovic, Andrea L Jorgensen, Linda Harcourt-Smith, Ana Alfirevic. Genetic testing for prevention of severe drug-induced skin rash. Cochrane Database of Systematic Reviews. Wylie Burke, Susan Brown Trinidad, Nancy A.

Seminars and Original Investigations. Expert Review of Clinical Immunology 9 Immune stimulation following pharmacological interaction with immune receptors T-cell receptor for antigen or human leukocyte antigen with altered peptide-human leukocyte antigen or peptide. Dermatologica Sinica 31 Haydeh Payami, Stewart A.

WalmsleySharon L. Bundesgesundheitsblatt - Gesundheitsforschung - Gesundheitsschutz 56 Clinics in Liver Disease 17 Stefania Zampatti, Federico Ricci, Andrea Cusumano, Luigi Tonino Marsella, Giuseppe Novelli, Emiliano Giardina.

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HIV Clinical John Pagano Behandlung von Psoriasis 14 Aiden Corvin, Derek W. Findings at the Major Histocompatibility Complex Locus in Psychosis. Value in Health 16SS Benno Schnyder, Jacqueline Adam, Andri Rauch, Maria C. Journal of Allergy and Clinical Immunology Identification of host targets for drug development.

Jose V Fernandez-Montero, Eugenia Eugenia, Pablo Barreiro, Pablo Labarga, Vicente Soriano. Expert Opinion on Drug Safety 12 A H Ramirez, C M Shaffer, J T Delaney, D P Sexton, S E Levy, M J Rieder, D A Nickerson, A L George, D M Roden. The Pharmacogenomics Journal 13 Journal of the American Academy of Dermatology 69 Haur-Yueh Lee, Wen-Hung Chung. A case study of Vulgär vulgaris testing in the treatment of breast cancer with tamoxifen.

Consensus Statement of the International Encephalitis Consortium. Textbook of Pharmacoepidemiology, Simon de Denus, Paul F. Canadian Journal of Cardiology 29 The Journal of Human Pharmacology and Drug Therapy Annals of the Rheumatic Diseases 72 Expert Review of Anti-infective Therapy 11 Tal Burt, Savita Dhillon. Bell, Anahi Santoyo Castelazo, Emma L. Jenkins, Jonathan Tugwood, Paul M. Chemical Research in Toxicology A Decade of John Pagano Behandlung von Psoriasis, Challenges, and Opportunities.

Science Translational Medicine 5srsr4. Mario Cruciani, Carlo Mengoli, Giovanni Serpelloni, Saverio G Parisi, Marina Malena, Oliviero Bosco, Mario Cruciani. Abacavir-based triple nucleoside regimens for maintenance therapy in patients with HIV. Nahoko Kaniwa, Yoshiro Saito.

Journal of Human Genetics 58 Reviewing the role of pharmacogenetics. International Journal of Clinical Pharmacy 35 Where We Have Been, John Pagano Behandlung von Psoriasis We are Now, and Where We are Headed. Perspectives of a Clinical Hepatologist. Pharmaceutical Medicine 27 Advanced Drug Delivery Reviews 65 Ying-Kit Cheung, Suk-Hang Cheng, Ernest J.

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Heyderman, Ana Alfirevic, Munir Pirmohamed. Clinical Infectious Diseases 56 john Pagano Behandlung von Psoriasis, Kathryn A Teng, David L Longworth. Drivers and Barriers of TM.

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Annals of Pharmacotherapy Muki S Shey, Eugene J Kongnyuy, Samuel M Alobwede, Charles S Wiysonge, Muki S Shey. Co-formulated abacavir-lamivudine-zidovudine for initial treatment of HIV infection and AIDS. Drug Eruptions and Ethnicity. Thanyawee Puthanakit, Torsak Bunupuradah, Pope Kosalaraksa, Ung Vibol, Rawiwan Hansudewechakul, Sasiwimol Ubolyam, Tulathip Suwanlerk, Suparat Kanjanavanit, Chaiwat Ngampiyaskul, Jurai Wongsawat, Wicharn Luesomboon, Saphonn Vonthanak, Jintanat Ananworanich, Kiat Ruxrungtham.

The Pediatric Infectious Disease Journal 32 Rachel RJ Kalf, Rachel Bakker, A Cecile JW Janssens. M Tohkin, N Kaniwa, Y Saito, E Sugiyama, K Kurose, J Nishikawa, R Hasegawa, M Aihara, K Matsunaga, M Abe, H Furuya, Y Takahashi, H Ikeda, M Muramatsu, M Ueta, C Sotozono, S Kinoshita, Z Ikezawa.

Patricia T Illing, Julian P Vivian, Anthony W Purcell, Jamie Rossjohn, James McCluskey. Current Opinion in Immunology 25 J Knights, P Chanda, Y Sato, N Kaniwa, Y Saito, H Ueno, A Zhang, M Ramanathan. A Novel Information Theoretic Method. YongLi Guo, LeMing Shi, HuiXiao Hong, ZhenQiang Su, James Fuscoe, BaiTang Ning. Science China Life Sciences 56 Thanh Tran, William M. New Insights into Diagnosis and Management.

Annual Review of Pharmacology and Toxicology European Heart Journal 34 Jason Trubiano, Elizabeth Phillips. Current Opinion in Infectious Diseases Pharmacogenetics of Antihypertensive Treatment. Genome Medicine 55. Marcella Rita Aquino, Janelle Sher, Luz Fonacier.

Dermatitis 24 AIDS 27 The Nucleoside Reverse Transcriptase Inhibitors, Nonnucleoside Reverse Transcriptase Inhibitors, and Protease Inhibitors in the Treatment of HIV Infections AIDS. The Role of Pharmacogenomics in Diabetes, HIV Infection, and Pain Management. A cohort analysis of time patterns, sex, and other risk factors.

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Study Designs in Clinical Pharmacogenetic and Pharmacogenomic Research. Asia Pacific Allergy 3 William Wester, Sophie Limou, Cheryl A. HIV Pharmacogenetics and Pharmacogenomics. Genomic and Personalized Medicine, Amit C Achhra, Mark A Boyd. AIDS Research and Therapy 10 Journal of Biopharmaceutical Statistics 23 Kouichi KUROSE, Nahoko KANIWA, Yoshiro SAITO.

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Altman, Fran Lewitter, Maricel Kann. PLoS Computational Biology 8: Xavier Camous, Sebastien Calbo, Damien Picard, Philippe Musette. Current Opinion in Immunology 24 Ivanka Stankova, Kamelia Stanoeva, Anton Hinkov, Ivailo Alexiev, Petya Genova-Kalou, Radoslav Chayrov, Radka Argirova. Medicinal Chemistry Research 21 Christian Nicolaj Andreassen, Ekkehard John Pagano Behandlung von Psoriasis, Matthew Parliament, Catharine Mary Louise West. Radiotherapy and Oncology Maiyen Tran Hawkins, James H Lewis.

A Safe and Efficacious Regimen for HIV Therapy. HIV Clinical Trials 13 Stewart, Simon Mallal, Elizabeth Phillips, Bjoern Peters, David A.

Cordery, Allison Martin, Janaki Amin, Anthony D. Kelleher, Sean Emery, David A. AIDS 26 Randall Tressler, Catherine Godfrey. Drugs 72 Topliss, Rory Wolfe, John J. Schizophrenia Research Nitipong Permpalung, Opass Putcharoen, Anchalee Avihingsanon, Kiat Ruxrungtham. Expert Opinion on Pharmacotherapy 13 Viera, Hawazin Faruki, Howard L. Journal of the American Pharmacists Association Human Genetics Maud Lemoine, Patrick Ingiliz.

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Considerations of Clinical Utility. Kazuo MIZUMOTO, Yasuyuki SUMIKAWA, Hiroyuki NIIHARA, Eishin MORITA. The Journal of Dermatology Getting it right for children. Therapeutic Strategies 9ee Journal of Clinical and Experimental Hepatology 2 David W Haas, Piroon Mootsikapun, Kiat Ruxrungtham, Daniel Podzamczer. Science Daly, Martin Armstrong, Munir Pirmohamed. Pharmacogenetics of Adverse Drug Reactions. Pharmacogenetics and Individualized Therapy, Anke-hilse Maitland-van der Zee, Ann K.

Applications of Pharmacogenetics in Pharmaceutical Research and Development. J S Schildcrout, J C Denny, E Bowton, W Gregg, J M Pulley, M A Basford, J D Cowan, H Xu, A H Ramirez, D C Crawford, M D Ritchie, J F Peterson, D R Masys, R A Wilke, D M Roden. A Case for Preemptive Genotyping. Cotton, Manal Abdur Rahman, Carmond Ng, Anh Q.

Le, M-J Milloy, Theresa Mo, Zabrina L. Journal of Immunological Methods Rebecca Pavlos, Simon Mallal, Elizabeth Phillips. Biomarkers associated with severe cutaneous adverse reactions. Medicine 40 Diäten Tabelle Psoriasis in Shainhouse, Ernest Lee, Howard I. A K Malhotra, J-P Zhang, T Lencz. Molecular Psychiatry 17 Norcross, Shen Luo, Li Lu, Michael T.

Boyne, Mary Gomarteli, Aaron John Pagano Behandlung von Psoriasis. Rennels, Janet Woodcock, David H. Margulies, Curtis McMurtrey, Stephen Vernon, William H. AIDS 26FF Evan J Anderson, Ram Yogev. Expert Review of Anti-infective Therapy 10 Derek YF So, Jason D Roberts. A false sense of non-self.

Proceedings of the National Academy of Sciences Chantal Csajka, Oscar Marchetti, Oriol Manuel, Laurent Decosterd, Amalio Telenti. Metabolism of Drugs and Other Xenobiotics, Zanger, Kathrin Klein, Jessica Rieger.

Fontana, Elizabeth Alexander, Mirella Salvatore. Translational Research Wen-Hung Chung, Shuen-Iu Hung. Journal of Dermatological Science 66 C Charneira, N M Grilo, S A Pereira, A L A Godinho, E C Monteiro, M M Marques, A M M Antunes. British Journal of Pharmacologyno-no. Incorporating Genomic Information into Disparities Research to Reduce Measurement Error and Selection Bias. Health Services Research 47 British Medical Bulletin Lene Ryom, Amanda Mocroft, Jens Lundgren.

Some Wie Psoriasis von Allergien, Some Not So Good?. The New Standard of Care?. Dudek, Lyudmila Kostenko, Zhenjun Chen, Mandvi Bharadwaj, John J. Miles, Lars Kjer-Nielsen, Stephanie Gras, Nicholas A. Purcell, Jamie Rossjohn, James McCluskey. The Lancet Sang-Heon Kim, Sang-Hoon Kim, Ho Joo Yoon, Dong Ho Shin, Sung Soo Park, Youn-Seup Kim, Jae-Seuk Park, Young-Koo Jee.

Pharmacokinetics and Metabolism in Drug Design, M A Martin, T E Klein, B J Dong, M Pirmohamed, D W Haas, D L Kroetz. JRSM Cardiovascular Disease 1: Health Policy and Technology 1 Rajanikanth Madabushi, Lawrence Lesko, Janet Woodcock.

Regulatory Perspectives on Biomarker Development. Predictive Approaches in Drug Discovery and Development, Pharmacogenomic Aspects of Antiretroviral Therapy. Pharmacogenomics in Clinical Therapeutics, ChoTracey A. LarvieMykol TianDi Mino-KenudsonMari. Mandvi Bharadwaj, Patricia Illing, Alex Theodossis, Anthony W. Shan Zhao, Ravi Iyengar. Network Analysis to Identify Multiscale Mechanisms of Drug Action.

Noureddine Berka, John M. Human Immunology 73 Russell Teagarden, Eric J. The Journal of Human Pharmacology and Drug Therapy 32 Vaccine 30 Louis Leung, Amit S. Drug Metabolism Reviews 44 Mladen Tzvetkov, Nicolas von Ahsen. From single gene markers to decision making in the next generation sequencing era. Carla Badulli, Roberta Sestini, Ilaria Sbarsi, Marta Baroncelli, Cinzia Pizzochero, Miryam Martinetti, Berardino Porfirio.

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Genome Medicine 4 British Journal of Dermatology David Nolan, Simon Mallal, Peter Reiss. Complications resulting from antiretroviral therapy for HIV infection. Maurizio Cardelli, Francesca Marchegiani, Andrea Corsonello, Fabrizia Lattanzio, Mauro Provinciali.

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Sources of inconsistency in genotypes and their effects. Journal of Biomedical Science and Engineering 05 Yasuto Otsubo, Yasuko Asahina, Atsushi Noguchi, Yumiko Sato, Yuki Ando, Yoshiaki Uyama. Drug Metabolism and Pharmacokinetics 27 Chun-Yu Wei, Tai-Ming Ko, Chen-Yang John Pagano Behandlung von Psoriasis, Yuan-Tsong Chen. Kathleen Kraft, Wolfgang Hoffmann. William J Canestaro, Lori A Martell, E Robert Wassman, Rick Schatzberg.

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Heart Failure Clinics 7 Saliva or buccal swab as reliable DNA sources. Clinica Chimica Acta P Haueis, W Greil, M Huber, R Grohmann, G A Kullak-Ublick, S Russmann. A Data Interface for Mass Analysis With Clinical Decision Support Software. Ritchie, Shashi Amur, Brian F. Gage, Gary Maartens, Dan Masys, Jacques Fellay, Elizabeth Phillips, Heather J. Freedberg, Christos Petropoulos, Teri A. Gulick, Richard Haubrich, Peter Kim, Marjorie Dehlinger, Rahel Abebe, Amalio Telenti.

Summary of a Workshop Sponsored by the National Institute of Allergy and Infectious Diseases. HIV Clinical Trials 12 Frederieke H van der Baan, Olaf H Klungel, Antoine CG Egberts, Hubert G Leufkens, Diederick E Grobbee, Kit CB Roes, Mirjam J Knol. Darrell H S Tan, Keith Chan, Janet Raboud, Curtis Cooper, Julio S G Montaner, Sharon Walmsley, Robert S Hogg, Marina B Klein, Nima Machouf, Sean B Rourke, Chris Tsoukas, Mona R Loutfy.

JAIDS Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes 58 Kaizar, Yan Li, Jason C. Journal of the American Statistical Association Das ist Cella, Wei Zhao, Evelyne Jacqz-Aigrain, David Burger, Meindert Danhof, Oscar Della Pasqua.

Giuliano Rizzardini, Patrizia Zucchi. Expert Opinion on Pharmacotherapy 12 Expert Review of Clinical Pharmacology 4


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The Pagano Organization Salz, Zucker, Fett in Lebensmitteln: Ein Frauenzeh aus Holz. Fachgebiete Kardiologie Neurologie Urologie Onkologie Pneumologie. Dtsch Arztebl ; 97 Psoriasis - ein vielgestaltiges Krankheitsbild: Diskussion Psoriasis - ein vielgestaltiges Krankheitsbild: Zu dem Beitrag von Prof.

Ich habe eine alte Patientin gesehen, deren Erythrodermie nach einer Beleidigung auftrat und therapieresistent blieb, bis ihr Enkel sich bei ihr entschuldigte.

Im amerikanischen Sprachbereich gibt es seit von Dr. Pagano das empfehlenswerte Buch "Healing Psoriasis". Kohlenhydratreiche Mahlzeiten werden bevorzugt morgens, fleischhaltige Mahlzeiten abends gegessen.

Stefan Hohberger am Der Psoriasis-Behandlung von Diabetes January, 7.

Lieber Herr Wagner, es freut mich, dass Sie das Therapiekonzept "Healing Psoriasis" von John Pagano vorgestellt haben. Die Erfolge sind beachtlich. Sehr geehrter Herr Dr. Wagner sowie click to see more Interessierten und Mitlesenden, Ihr Artikel im Aerzteblatt hat mich veranlasst, einen Beitrag darauf zu schreiben.

Ich hoffe, er ist nicht zu lang um als Kommentar freigeschaltet zu werden. Da ich es als sehr wichtig erachte, dass unsere menschliche Spezies nur dann ueberlebensfaehig ist, wenn unsere Gesellschaft an Koerper, Geist und Seele gesund ist, will ich gerne Ihren Beitrag unterstuetzend kommentieren. Unterstuetzend deswegen, da Sie durch Ihren Beitrag in meinen Http://gl-dd.de/psoriasis-wie-man-gewinnt.php einer der wenigen orthodoxen Mediziner sind, die speziell betreffend der Thematik der Entstehung der Psoriasis, und das gilt gleichfalls auch fuer diverse andere Erkrankungen, das menschliche Individuum als ein ganzheitliches verstehen, welches nicht nur aus der Summe seiner Koerperzellen besteht.

Erkrankungen beweisen wer heilt hat Rechtwerden zwangslaeufig auch Medizin und Pharmaindustrie zumindest john Pagano Behandlung von Psoriasis finanzielle Einbussen erleiden, aber die werden gewaltig sein wenn man die grosse Zahl der Betroffenen bedenkt. Weiterhin wird die Schul- medizin auch in Zukunft staendig im Kreis herum irren, wenn sie nicht bereit ist ihre Denkweise zu aendern, denn wie anders liesse sich der Artikel von John Pagano Behandlung von Psoriasis. Christophers, wenn wir die Problematik lieber etwas weiter ausdehnen statt dass Sie Ihren eigenen Kollegen so verunglimpfen?

Wagner, treffend unter Anfuehrung des Buches von Dr. Pagano es gibt in Youtube fuer alle Interessierten auch einen Film in Englisch: Aber diese John Pagano Behandlung von Psoriasis wurde auch bereits von dem amerikanischen Propheten ich hoffe, john Pagano Behandlung von Psoriasis werde nun in den Augen von Herrn Prof.

Es ist eine chronisch-entzuendliche Erkrankung, die in Schueben zum Ausbruch kommt und john Pagano Behandlung von Psoriasis dann wieder zeitweilig bessert. Die Schuppenflechte tritt haeufig an der Kopfhaut und den Extremitaeten auf, wo die Haut immer wieder gedehnt wird. Sollten Edgar Cayce und Dr. Pagano Recht haben damit, dass Psioriasis i. Und eine weitere meiner Fragen lautet: WARUM tritt die Psoriasis so oft an behaarten Stellen des Koerpers auf?

Ich denke, diese Frage muesste wissenschaftlich ueberprueft werden. Der Beweis oder die Widerlegung meiner Aussage, duerfte nach mehr als 50 Jahren nach der angeblichen Mondlandung und in Zeiten der Entschluesselung des menschlichen Genoms nicht so schwer fallen.

Wenn doch, so unterstelle ich Unwilligkeit, die wohl am ehesten darin begruendet liegt, veraltete Ansichten http://gl-dd.de/fruehe-symptome-der-psoriasis.php weil damit unendlich viel verdient werden kann. Da waere ich auch schon bei der naechsten meiner Fragen: Wenn die Source angeblich genetisch bedingt sein soll, wieso hat man dann noch nicht DAS entsprechende Gen verifizieren koennen, das an der Entstehung beteiligt sein soll?

Die Aussage, dass an der Entstehung der Psoriasis ein Gendefekt die Ursache sein soll, geistert john Pagano Behandlung von Psoriasis seit Jahrzehnten durch alle Gazetten, ohne je wirklich bestaetigt worden zu john Pagano Behandlung von Psoriasis. Das kaeme einem gewaltigen finanziellen Einbruch beim Verdienst der Aerzteschaft und der Pharmaindustrie gleich.

Kein Patient kaeme mehr in die Praxen, kein Pharmaunternehmen verdient mehr daran. Ich persoenlich glaube nicht an die Aussage, der Entstehung der Psoriasis ginge ein Gendefekt voraus, und nach Aussage von Dr. Stefan Lanka gibt es auch keine Viren, angeblich. Darueber aber eine Aussage zu machen ist eine Sache, die ich mir als sogenannter Medizin-Laie nicht anmassen will. Ich bin aber auch nicht gegen diese Auffassung, da ich stets bereit bin, Neues in mich aufzunehmen und, sofern mir moeglich, dieses am eigenen Leib zu ueberpruefen.

Hier beschaeftigen wir uns mit den Forschungsergebnissen bei 19 Personen im Alter von 36 bis 74 Jahren, die insgesamt 29 Behandlungsanweisungen erhielten. Die anormal duennen Darmwaende meine Anmerkung: In acht Faellen stellte Cayce als zusaetzliche Belastung Kreislaufstoerungen fest. In fuenf Faellen waren es Wirbelverschiebungen, in erster Linie im Bereich der Rueckenwirbel, die sich nachteilig auf den Kreislauf und die Funktionen der Ausscheidungsorgane auswirkten und damit zum Entstehen der Read article beitrugen.

Wagner, ist dies ja nichts Neues, da Sie sich ja anscheinend gut mit der Thematik auseinander gesetzt haben. John Pagano Behandlung von Psoriasis alle hier einlesenden Interessierten hier die Erklaerung von Dr. Diese Aussage kann ich nachvollziehen und teilen, denn was passiert mit dem Koerper, wenn man ihm die Entgiftung ueber die Haut, dem Blut Regelblutung der Frau und Blutung von Haemorrhoiden, evtl.

Dann muss doch logischerweise sich der Koerper eine andere Moeglichkeit suchen die Giftstoffe unschaedlich zu machen. Kann es dann nicht sein, dass der Koerper diese Stoffe quasi endlagern MUSS?

Dann haetten wir womoeglich das, was man medizinisch unter Arthrose kann Was der Käse in Psoriasis, oder einfach Gelenkschmerzen? Wie sieht es aus mit Fibromyalgien? Oder es bilden sich vermehrt Zysten und Abszesse die dann diese Gifte aufnehmen, damit der Organismus nicht weiter geschaedigt wird. Beispiele koennte man hier noch viele anbringen. Aber irgendwann ist auch unser Koerper am Limit angelangt, wenn man john Pagano Behandlung von Psoriasis nicht john Pagano Behandlung von Psoriasis noetige Aufmerksamkeit mittels Entgiftung zollt.

Staendig nur Giftstoffe einzulagern hat auch irgendwann einmal ein Ende, und dann kommt das beruehmte Fass zum Ueberlaufen. Im schlimmsten Fall, sofern nicht alsbald gegengesteuert wird, der koerperliche Exitus. Und weiter Zitat Prof. Einen Kollegen indirekt als Phantasten betiteln? Weil er anders denkt als das Gros der orthodoxen Mediziner? Er wird quasi betrachtet als ein Nestbeschmutzer? Andere Gedanken wollen sich bei mir partout nicht einstellen.

Aber es ist so, alles was einem nicht genehm ist weil man dadurch seine eigene berufliche Existenz als gefaehrdet ansieht, muss bekaempft werden, mit allen Mitteln. Und da ist die verbale Verunglimpfung eines Aerztekollegen nur eine eher harmlose Variante des persoenlichen Angriffs.

Und wenn das alles Phantasien eines John Pagano Behandlung von Psoriasis. Wagner sein sollen, als was kann man denn den Beitrag von Prof.

Etwa als Ignoranz gegenueber den Tatsachen? Als Abwiegelung einer sehr ernst zu nehmenden neuen und doch schon aelteren Forschungsrichtung? Lieber Herr Professor Christophers, Sie wollen wirklich allen Ernstes weiterhin die Ursache der Psoriasis lokal in der Haut suchen? Das tut die orthodoxe Medizin doch schon seit vielen Jahrzehnten, aber es sind leider bis heute keine relevanten Ergebnisse zur Entstehung der Psoriasis veroeffentlicht worden, bzw.

Ich will es Ihnen sagen: Ich will mich darueber nun nicht weiter auslassen, nur soviel sei noch von mir dazu angemerkt: Ich habe viele Jahre meines Lebens damit verbracht, mit der orthodoxen Medizin mein Problem in den Griff zu bekommen ich bin aber dafuer trotz der langen Leidenszeit sehr dankbar fuer diese Erfahrung, denn ohne diese voellig sinnlosen und nicht ungefaehrlichen Behandlungen, ich spreche lieber von Experimenten weil john Pagano Behandlung von Psoriasis welche sind, waere ich nicht da, wo ich heute bin — um an einer Sache zu wachsen muss man erst go here tief fallen um dann umso hoeher zu steigen — so sage ich: Als erstes fingen meine Eltern mit der Rohkost an.

Mein Vater hatte Angina Pectoris und hatte kurz vor Diagnosestellung mit Jogging angefangen. Zu dieser Zeit war er nur in der Lage, ca. Sein Hausarzt war der Meinung, er muesste den Rest seines Lebens Medikamente einnehmen. Was er aber nicht wollte und auch nicht tat, nicht eine einzige Tablette Borsäure und Schuppenflechte er genommen. Meine Mutter litt zu dieser Zeit ca. Befall fast aller Gelenke und Deformierungen john Pagano Behandlung von Psoriasis Finger und Zehen.

Aufenthalte in Krankenhaeusern, viele Medikamente und Behandlungen bestimmten ihr Leben, und keine Besserung in Aussicht. Ihr musste, auf Grund der langjaehrigen Einnahme vieler Medikamente das behaupte ich einfach so eine Niere entfernt werden, weil diese derart geschaedigt war, dass sie ein Karzinom bekam. Das ging so lange weiter, bis die Geschichte mit der Rohkost kam Und dort stellte man verwundert fest: Solch einen Fall hatten die Aerzte noch nie!!!

Das konnte einfach nicht sein. Und auf die Frage, ob und was sie denn gemacht haette, dass man bei ihr kein Rheuma mehr feststellen konnte, erzaehlte sie den Aerzten von der Rohkost. Daraufhin meinten diese, die Rohkost haette aber damit ueberhaupt nichts zu tun. Ich frage mich, woher diese Aerzte diese Sicherheit genommen haben. Nur ein Arzt war dabei, der sagte: Frau Rodenberg, wenn Sie mit der Rohkost gut klar kommen dann machen Sie weiter so.

Der gleiche Fall dann auch mit meinem Vater. Nach 2 Jahren Rohkost dann die hausaerztliche Untersuchung bezueglich seiner damaligen Angina Pectoris. Er wollte nur wissen, welche Ergebnisse die Rohkost bei ihm gebracht hat. Das Ergebnis war mehr als john Pagano Behandlung von Psoriasis Auch er wurde gefragt, was er denn unternommen john Pagano Behandlung von Psoriasis dass keine A.

Pectoris mehr festzustellen war. Als er dann von der Rohkost berichtete, meinte sein Hausarzt, dass es daran nicht liegen wuerde und es war sicherlich nur ein Zufall, dass er wieder gesundet ist. Mein Vater konnte dann mit weiterschreitender Rohkosternaehrung sein Laufpensum steigern, zuletzt waren es ca. Das alles war den behandelnden Aerzten ein john Pagano Behandlung von Psoriasis Raetsel, denn es konnte nicht sein was nicht sein darf.

Da gingen bei mir sofort alle Alarmglocken an, Eins und Eins konnten dann schnell zusammen gezaehlt werden. John Pagano Behandlung von Psoriasis wusste zu diesem Zeitpunkt nur dass das Blut regelrecht vergiftet sein musste eine Blutuntersuchung mittels Dunkelfeldmikroskopie ergab dann auch Jahre spaeter eindeutig, dass dieses nicht in John Pagano Behandlung von Psoriasis war — die orthodoxe Medizin bzw.

Ich wusste allerdings zu diesem Zeitpunkt noch nichts ueber die Hintergruende, warum das Blut so viele Giftstoffe enthielt. Ich kann leider nicht so ganz nachvollziehen, dass man solchen Erkenntnissen nicht weiter nachgeht. Hierzu moechte ich sagen, dass ich es auch fuer moeglich halte, dass auch und gerade im jungen Alter es moeglich ist, sich john Pagano Behandlung von Psoriasis seiner Psoriasis durch eine ausreichende Trinkmenge zu heilen, wenn gleichzeitig andere krank machende Gewohnheiten zumindest drastisch eingeschraenkt werden.

Es stellt sich allerdings wohl fuer viele die Frage: Die Antwort hierzu lautet: Aber was kann man unter gutem Wasser verstehen? Ich will es mal so ausdruecken: Denn Wasser fungiert, was auch wiederum viele nicht wissen, nicht john Pagano Behandlung von Psoriasis als Transportmittel fuer Click at this page im Koerper, von Zelle zu Zelle, und haelt die Zellen und das Zellgefuege elastisch, sondern hat auch das Bestreben, Giftstoffe im Koerper zu binden.

Es HAT auch die von der Schoepfung gewollte Aufgabe, im Koerper Giftstoffe an sich zu binden und auszuleiten. Deshalb koennen keine anderen Fluessigkeiten wie Kaffee, Tee, Alkohol und leider auch Tee in allen erdenklichen Entfernt die Psoriasis der Laser, nicht als ideales Entgiftungsgetraenk angesehen werden.

Gutes Wasser kann also nur ein Wasser sein, das selbst nicht mit Mineralien gesaettigt ist, denn sonst kann es nicht so viele Giftstoffe binden.

Gute Waesser koennen nur sein: Ob ein Wasser energetisiert john Pagano Behandlung von Psoriasis sollte, um bessere Entgiftungsergebnisse zu erzielen, wage ich zu bezweifeln, lasse mich aber gerne eines Besseren belehren. Bei mir hat allein die Erhoehung der Trinkmenge von Quellwasser eine wesentlche Verbesserung der Psoriasis bewirkt. Lesenswert ist in puncto Wasser das Buch von Dr. Das glaube ich gerne, ich weise da nur auf Dr.

Ryke Geerd Hamer hin. Mehr will ich dazu nicht sagen. Nur so viel, dass ich denke, dass man eine Psoriasis aus zweierlei Gruenden heraus entwickeln kann: Hamer bezieht sich in seinen Buechern und Aufsaetzen fast ausschliesslich auf die seelischen Probleme, mit wenigen Ausnahmen.

Ich kenne Herrn Prof. Christophers persoenlich, aber nicht gut da er nur ab und an mal Visite an den Betten der Patienten machte und ich ihn nur selten zu Gesicht bekam. Und ich muss sagen, dass ich dort wirklich nur ein Versuchskaninchen war und angehenden jungen Medizinern im Hoersaal regelrecht vorgefuehrt wurde, was mir sehr unangenehm war nur in Badehose.

Na ja, in einem Alter von etwa john Pagano Behandlung von Psoriasis Jahren war ich im Gegensatz zu anderen Menschen damals noch recht naiv und gutglaeubig und nicht besonders an Gesundheitsfragen interessiert, was heute anders ist. Mittlerweile beschaeftige ich mich nun seit fast 25 Jahren mit dieser Thematik und die ausloesenden Faktoren hierfuer waren die Erfolge meiner Eltern und das Aufkommen der Rohkost sowie meine eigene Betroffenheit.

Ich kann mit Fug und Recht behaupten, die Beschaeftigung mit der Rohkost hat mich sehend und denkend gemacht. Sie war genauer gesagt der Augenoeffner, den ich brauchte.

Und damit bin ich gut was Menschen Behandlung von Psoriasis und stehe mit dieser Einstellung gluecklicherweise nicht allein da. In diesem Sinne wuensche ich Ihnen, Herr Dr. Wagner, eine gute Zukunft und viel Erfolg auf Ihrem weiteren Weg, der mit Sicherheit gut und auch richtig ist. Und auch Ihnen, Herr Prof. Christophers wenn Sie denn hier einlesen solltenwuensche ich eine angenehme Zeit und stets die Moeglichkeit der Aenderung Ihrer persoenlichen derzeitigen Ansichten john Pagano Behandlung von Psoriasis Gesundheit die meisten Menschen wissen, was Krankheit ist, aber beim Begriff Gesundheit muessen viele passen und insbesondere der Thematik der wirklichen Ursachen von Psoriasis und Neurodermitis.

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